Czym jest potencjał BIG DATA? Jak go budować? Jakie mechanizmy monetyzacji stosować? Czy nadal można mówić o kliencie masowym czy raczej o masowym zbiorze klientów indywidualnych? Czy firmy są gotowe na monetyzację BIG DATA? Jakie są kluczowe wyzwania wewnątrz organizacji? Co zmieni się z perspektywy klienta i czy zaakceptuje działania firm?
Na te pytania postarają się odpowiedzieć uczestnicy panelu „Strategia B2C w erze BIG DATA – jak wykorzystać potencjał danych", którego moderatorem będzie Michał Pieprzny, CEO Poland, Loyalty Partner Polska Sp.z o.o. (PAYBACK). Jego uczestnikami będą: Maciej Witucki, przewodniczący RN Orange Polska, Cezary Stypułkowski, prezes, mBanku, Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.
XXV Forum Ekonomiczne w Krynicy 8 – 10 września 2015 r.
www.forum-ekonomiczne.pl