Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2024

Reputacja firmy nabiera większego znaczenia

Konsumenci wciąż decyzje zakupowe opierają na cenie i jakości, ale opinia o firmie staje się coraz ważniejsza.

Publikacja: 10.09.2015 21:00

Google, Volkswagen, Toyota, Microsoft i Apple zostały najwyżej ocenione w Rankingu Efektywnej Reputacji, przygotowanym przez MillwardBrown. Właściciel najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej na świecie wyraźnie zdystansował pozostałych laureatów, zdobywając 269 pkt. Pozostałe cztery firmy z czołówki zdobyły 205–197 pkt.

– Wyraźnie widać, że wśród firm o najwyższej reputacji dominują przedstawiciele sektora nowych technologii oraz firmy motoryzacyjne – zaznaczył Peter Walshe, dyrektor w Millward Brown, w czasie prezentacji raportu w Krynicy. Dodał, że reputacja niekoniecznie idzie w parze z sytuacją finansową danej firmy, wskazując na zajmujący szóste miejsce Wedel, który ma bardzo wysoką reputację i zajął wysokie miejsce w rankingu, mimo że na świecie są firmy z branży spożywczej notujące lepsze wyniki.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Forum Ekonomiczne
Europejski Kongres Samorządów: Powodzie – czy można się przed nimi uchronić?
Forum Ekonomiczne
Potrzebna platforma współpracy
Forum Ekonomiczne
Bezpieczeństwo młodych w sieci. Wyzwania i kierunki działań
Forum Ekonomiczne
Online safety for young people. Challenges and courses of action
Forum Ekonomiczne
Nowoczesna opieka zdrowotna musi opierać się na współpracy