Revolut: COVID bardzo przyspieszył trend usług online

Na początku lockdownu odnotowaliśmy duży spadek transakcji offline, ale potem przyszły duże wzrosty wszystkiego, co wiązało się z zakupami online - mówi country manager Revoluta w Polsce Karol Sadaj w rozmowie z Business Insider Polska.

Aktualizacja: 30.07.2020 20:11 Publikacja: 30.07.2020 19:56

Revolut: COVID bardzo przyspieszył trend usług online

Foto: Shutterstock

Karol Sadaj przyznał, że Revolut pomimo pandemii koronawirusa uzyskał potężne finansowanie i zamierza je przeznaczyć między innymi na pożyczki dla klientów.

- Mamy zamiar wykorzystać dodatkowe środki, aby przyspieszyć rozwój działalności bankowej w Europie – w tym oferty depozytowej i usług kredytowych – i uruchomić nowe produkty – w tym funkcji do zarządzania subskrypcjami i rozwoju platformy z okazjami zakupowymi - mówi w rozmowie z Business Insider Polska.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Finanse
Polacy niespecjalnie zadowoleni ze swojej sytuacji finansowej
Finanse
Norweski fundusz emerytalny z miliardową stratą
Finanse
TFI na zakupach, OFE wyprzedają polskie akcje
Finanse
Revolut przedstawia potężne zyski i ambitne plany. Również dla Polski
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Partnera
Nowe podejście do finansowania - szansa dla Polski
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne