W cieszącej się opinią zachowawczej branży ubezpieczeniowej pojawiła się kolejna nowość. Warta umożliwiła przeprowadzenie całego procesu likwidacji szkód mobilnie, bez konieczności wizyty likwidatora, a nawet i rozmowy telefonicznej.
Rozmowa z robotem
Warta długo nie otwierała profilu na Facebooku, ale gdy już to zrobiła, to z impetem. Ubezpieczyciel od razu zaoferował klientom możliwość zgłaszania szkody przez należący do tego serwisu komunikator Messenger. Dzięki temu klient posiadający smartfona może przejść przez proces likwidacji wyłącznie przez internet.
– Statystyki potwierdzają, że klienci w Polsce stają się coraz bardziej mobilni, oczekując tego samego od firm. Naszym zdaniem kluczowym momentem relacji klient–ubezpieczyciel jest likwidacja szkód, dlatego jesteśmy prekursorem we wprowadzaniu rozwiązań mobilnych w tym zakresie – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes Warty.
Klienci odwiedzający profil Warty w aplikacji Messenger mogą obecnie skorzystać z chatbota, który zapewnia szybką odpowiedź na kluczowe pytania dotyczące ubezpieczeń i likwidowanej szkody. W przypadku pojawienia się zbyt skomplikowanych pytań chatbot przełącza automatycznie rozmowę do konsultanta Warty.