Reklamacja: W bankomacie nic nie ginie

Nie powinno być żadnego problemu z reklamacją, gdy klient nie zabierze gotówki i automatycznie powróci ona do urządzenia

Aktualizacja: 11.02.2018 09:41 Publikacja: 11.02.2018 08:00

Reklamacja: W bankomacie nic nie ginie

Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik

Jeśli zostawimy w szczelinie bankomatu gotówkę, a urządzenie jej nie wciągnie, to bank nie uzna takiej reklamacji.

Niedawno mieszkanka Warszawy szukała osoby, która podejmowała gotówkę w bankomacie na Sadybie. Maszyna nie połknęła pieniędzy, był też wydruk. Jednak przedstawiciele firmy, do której należy urządzenie, nie byli w stanie pomóc.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Ekonomia
Pracownik w centrum uwagi organizacji
Ekonomia
Korzyści dla firmy z wynajmu długoterminowego
Ekonomia
Czy sukces może uśpić czujność lidera?
Materiał Promocyjny
Porównywarka finansowa, czyli jak szybko wybrać najlepszy produkt bankowy
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Ekonomia
Świetny debiut Diagnostyki na GPW. Akcje mocno w górę
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”