Reklamacja: W bankomacie nic nie ginie

Nie powinno być żadnego problemu z reklamacją, gdy klient nie zabierze gotówki i automatycznie powróci ona do urządzenia

Aktualizacja: 11.02.2018 09:41 Publikacja: 11.02.2018 08:00

Reklamacja: W bankomacie nic nie ginie

Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik

Jeśli zostawimy w szczelinie bankomatu gotówkę, a urządzenie jej nie wciągnie, to bank nie uzna takiej reklamacji.

Niedawno mieszkanka Warszawy szukała osoby, która podejmowała gotówkę w bankomacie na Sadybie. Maszyna nie połknęła pieniędzy, był też wydruk. Jednak przedstawiciele firmy, do której należy urządzenie, nie byli w stanie pomóc.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy