Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski przemysł bardziej zielony

Największe krajowe przedsiębiorstwa zmieniają swoje strategie i stawiają sobie coraz ambitniejsze cele redukcji emsji CO2.

Publikacja: 11.11.2020 21:00

Coraz więcej przedsiębiorstw stawia na autogenerację energii, inwestując w fotowoltaikę, bo wiatr na

Coraz więcej przedsiębiorstw stawia na autogenerację energii, inwestując w fotowoltaikę, bo wiatr na lądzie jest zablokowany

Foto: shutterstock

Rosnące ceny prądu i koszty emisji dwutlenku węgla, a także zaostrzające się unijne regulacje stanowią impuls dla przemysłu do realizowania zielonych inwestycji. Największe koncerny stawiają przede wszystkim na własne nisko- lub zeroemisyjne źródła energii, ale też na zmniejszenie zużycia prądu w swoich fabrykach.

Szereg inwestycji

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Reklama
Reklama