[b]GN Netcom[/b], producent zestawów słuchawkowych [b]Jabra[/b], przewiduje że 2010 r. pod względem sprzedaży na polskim rynku będzie wyraźnie lepszy od 2009 r.

- Liczymy na rozwijający się rynek unified communications, a także na ożywienie na rynku call center. Firmy działające w tym obszarze to nasi naturalni klienci - powiedział rpkom.pl [b]Dariusz Rzeszotarski[/b], business development manager w GN Netcom.

Firma zaprezentowała badania, z których wynika, że efektywne zastosowanie zestawów hands-free w środowiskach biurowych może pozwolić na oszczędzenie nawet ok. 7,5 minuty na godzinę spędzoną przy telefonie, a zwrot inwestycji w sprzęt może zostać osiągnięty nawet w ciągu dwóch miesięcy.

GN Netcom / Jabra nie ujawnia szczegółowych danych na temat swojej sprzedaży w Polsce. Wiadomo jednak, że jednym z najważniejszych klientów firmy jest [b]Telekomunikacja Polska[/b].