SMS i MMS: świąteczne statystyki 2012

Aktualizacja: 28.12.2012 18:49 Publikacja: 28.12.2012 17:44

W T-Mobile bez zmian

W dniach 23-26 grudnia 2012 roku, klienci PTC wysłali i odebrali łącznie blisko 360 milionów SMS-ów, z czego blisko 170 mln w samą Wigilię – podał operator (zobacz).

Klienci tej sieci przez te cztery dni wysłali również blisko 2,4 miliona wiadomości MMS. To także mniej więcej tyle, ile rok wcześniej.

W Plusie mniej SMSów, więcej MMSów

Z kolei Polkomtel, operator sieci Plus informuje, że w tym samym okresie jego klienci wysłali ponad 279 mln SMS-ów (o 10 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz blisko 2,8 miliona MMS-ów, czyli o 20  proc. więcej niż przed rokiem. Najbogatsza w nie była Wigilia: w tym dniu użytkownicy telekomu wysłali 116 mln SMS-ów i 1,4 mln MMS-ów.

W roku poprzednim w analogicznym okresie klienci Plusa wysłali ponad 312 milionów SMS-ów oraz 2,3 miliona MMS-ów.

W Orange odwrotnie

Telekom poinformował nas, że w tym roku w okresie świątecznym, klienci Orange wysłali 286,84 mln SMS-ów, o 5 proc. więcej niż rok temu. Za to liczba wysłanych MMS-ów spadła o 31,2 proc. do 1,49 mln sztuk.

Operator sieci Orange potwierdził nam, że także prezentuje dane dla czterech dni: od 23 do 26 grudnia.

Utrudnieniem przy porównywaniu aktywności klientów poszczególnych sieci są jednak dane T-Mobile. Nie można porównywać ich z danymi Plusa i Orange, ponieważ statystyki sieci w kolorze magenta obejmują nie tylko wiadomości wysłane, ale także odebrane przez użytkowników.

W T-Mobile bez zmian

W dniach 23-26 grudnia 2012 roku, klienci PTC wysłali i odebrali łącznie blisko 360 milionów SMS-ów, z czego blisko 170 mln w samą Wigilię – podał operator (zobacz).

Pozostało 88% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy