ATM rozważa sprzedaż mPay'a

Publikacja: 22.01.2013 19:36

Operator światłowodowy ATM rozważa sprzedaż spółki zależnej, mPay, inwestorowi branżowemu - wynika z informacji przekazanych rpkom.pl przez Macieja Klepackiego, dyrektora ds. relacji inwestorskich ATM.

Zajmująca się płatnościami mobilnymi (za bilety komunikacji miejskiej, parkingi) spółka wyceniana jest na NewConnect, małym rynku giełdowym w Warszawie na około 9 mln zł (22 gr. za akcję).

Według Klepackiego, ATM z taką wyceną się zgadza.

Nie wiadomo jednak, co sądziłby o niej ewentualny inwestor. SkyCash, który chciał kupić 30,2 proc. akcji mPay w postępowaniu likwidacyjnym innej firmy zależnej ATM (mPay International), oferował za akcję mniej niż 10 gr. Tak wynika z wypowiedzi syndyka mPay International dla PAP. Według niego, najwięcej (właśnie 10 gr. za akcję) zaproponował za pakiet mPay ATM.

Czy giełdowa wycena mPay odpowiadałaby SkyCash? Służby PR tej firmy na to pytanie odmówiły komentarza, wyjaśniając, że zarząd nie wypowiada się w sprawie.

W ten sposób operator zwiększy zaangażowanie w technologicznej firmie do blisko 100 proc. zanim ją sprzeda.

mPay po 9 miesiącach ub.r. miał nieco ponad 1,8 mln zł przychodów i 1 mln zł straty netto.

Operator światłowodowy ATM rozważa sprzedaż spółki zależnej, mPay, inwestorowi branżowemu - wynika z informacji przekazanych rpkom.pl przez Macieja Klepackiego, dyrektora ds. relacji inwestorskich ATM.

Zajmująca się płatnościami mobilnymi (za bilety komunikacji miejskiej, parkingi) spółka wyceniana jest na NewConnect, małym rynku giełdowym w Warszawie na około 9 mln zł (22 gr. za akcję).

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę