Reklama

Sukces domowego menu

Lubella liderem mocy wśród produktów żywnościowych

Publikacja: 28.11.2014 01:48

Sukces domowego menu

Foto: Rzeczpospolita

W tym roku mija 51 lat, kiedy Polskie Zakłady Zbożowe Lublin uruchomiły produkcję makaronu opartą na urządzeniach włoskiej firmy Pavan z Galliera Reneta pod Padwą. Zainstalowano wtedy trzy linie, które wyrabiały 20 ton makaronu na dobę. Dziś lubelska fabryka – od 2003 r. należąca do grupy Maspex – produkuje go dziesięć razy więcej i jest liderem rynku makaronów w Polsce. Po raz drugi z rzędu jej Lubella została też najmocniejszą marką żywnościową.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama