Sukces domowego menu

Lubella liderem mocy wśród produktów żywnościowych

Publikacja: 28.11.2014 01:48

Sukces domowego menu

Foto: Rzeczpospolita

W tym roku mija 51 lat, kiedy Polskie Zakłady Zbożowe Lublin uruchomiły produkcję makaronu opartą na urządzeniach włoskiej firmy Pavan z Galliera Reneta pod Padwą. Zainstalowano wtedy trzy linie, które wyrabiały 20 ton makaronu na dobę. Dziś lubelska fabryka – od 2003 r. należąca do grupy Maspex – produkuje go dziesięć razy więcej i jest liderem rynku makaronów w Polsce. Po raz drugi z rzędu jej Lubella została też najmocniejszą marką żywnościową.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy