Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.06.2017 20:50 Publikacja: 13.06.2017 20:50
Foto: materiały prasowe
Rz: Amica SA narodziła się i rozwinęła w Polsce, osiągając status jednej z największych firm w branży. Dzięki czemu tak spektakularny sukces był możliwy właśnie w Polsce?
Wojciech Kocikowski: Firma działa na tym rynku wiele lat, pierwsze kuchnie były produkowane już w latach 50. Po zmianach ustrojowych w latach 90. pojawiła się potrzeba ożywienia marki, powstał pomysł, żeby nazywała się Amica. To był przełom i prawdziwy strzał w dziesiątkę. Ważne jest także to, że firma od początku jest w polskich rękach – głównym akcjonariuszem zawsze była osoba stąd. To Polak, a nie zagraniczny inwestor, markę stworzył i konsekwentnie realizował przyjetą strategię. Chciał inwestować w rozwój i realizować wizję, która prowadzi do stworzenia marki o zasięgu globalnym. Do tego doszły oczywiście dobre jakościowo produkty – na początku kuchnie, potem lodówki czy pralki. Dzięki temu marka stała się liderem rynkowym AGD w Polsce. W tej chwili w naszym portfolio posiadamy pełną gamę produktów dużego AGD, w tym tak specjalistyczne urządzenia jak lodówki na wino. Bardzo intensywnie rozwijamy także małe AGD, a wyniki sprzedaży tych urządzeń w zeszłym roku przeszły nasze oczekiwania.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Sztuczna inteligencja w modelu otwartoźródłowym może stanowić pomoc dla medyków, a także być wykorzystywana przy...
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas