120 tys. abonentów kablówki Multimedia Polska korzystało w końcu grudnia 2012 r. z pakietu trzech usług (Triple Play), o 13 proc. więcej niż w 2011 r. – poinformowała rpkom.pl firma kierowana przez Andrzeja Rogowskiego. To oznacza, że w IV kw. ub.r. kablówce przybyło około 3 tys. użytkowników Triple Play.
Jak zapowiada Andrzej Rogowski, Multimedia Polska w br. chcą mocno postawić na usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu. Jeszcze w tym kwartale operator ma zdobyć 500-tys. abonenta usługi.
III kw. 2012 r. firma zakończyła z 467 tys. internetowych RGU.
- Spodziewam się, że ten rok nie powinien obfitować w znaczące zmiany na całym rynku mediów i telekomunikacji, w tym także szerokopasmowego dostępu do internetu - uważa Andrzej Rogowski. - W przypadku Multimedia Polska oczekuję jednak, że to właśnie ta usługa będzie motorem napędowym wzrostu wyników spółki. Jednym z kluczowych elementów naszej strategii produktowej jest znaczące podniesienie prędkości preferowanych pakietów i koncentrację na usługach 30, 60 i 120MB, w czym upatruję możliwość maksymalizacji sprzedaży usług internetowych - dodał.
Rogowski zapowiada też, że celem firm jest zdynamizowanie sprzedaży usługi telewizji cyfrowej. Uważa, że przyczyni się do tego możliwość zakupu telewizji cyfrowej bez pakietu analogowego. Liczy on, że Multimediom uda się przekonać do oferty telefonii stacjonarnej więcej klientów.