- W sobotę 19 stycznia do sprzedaży trafią nowe taryfy P4 (Play), które zastąpią dotychczasowe – zapowiedział dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu telekomu ds. marketingu i sprzedaży.
Operator kieruje je do wybranych grup klientów (związanych z Play przynajmniej 3 miesiące lub przenoszących się). Deklaruje, że jego celem było uproszczenie oferty i sprawienie, że będzie bardziej przejrzysta dla użytkowników.
- Aby nikt nie mógł mu zarzucić, że „stan darmowy" trwa u nas trzy miesiące – mówił Marcin Gruszka, rzecznik spółki nawiązując do jednej z wcześniej wprowadzonych propozycji.
Nowe pakiety otrzymały określenia znane w przemyśle odzieżowym: S, M, L. Czwartą ofertą pozostaje Formuła 4.0, czyli wprowadzona w marcu 2012 r. pierwsza w kraju oferta ryczałtowa (tzw. no-limit).
To właśnie z tych ofert skorzystać będą mogły w tym roku osoby kupujące usługi telekomu, w tym przechodzące od innych operatorów. Każda zawiera nielimitowane połączenia i wiadomości w ramach sieci Play.