Play wymienia taryfy,

Publikacja: 20.01.2013 09:42

- W sobotę 19 stycznia do sprzedaży trafią nowe taryfy P4 (Play), które zastąpią dotychczasowe – zapowiedział dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu telekomu ds. marketingu i sprzedaży.

Operator kieruje je do wybranych grup klientów (związanych z Play przynajmniej 3 miesiące lub przenoszących się). Deklaruje, że jego celem było uproszczenie oferty i sprawienie, że będzie bardziej przejrzysta dla użytkowników.

- Aby nikt nie mógł mu zarzucić, że „stan darmowy" trwa u nas trzy miesiące – mówił Marcin Gruszka, rzecznik spółki nawiązując do jednej z wcześniej wprowadzonych propozycji.

Nowe pakiety otrzymały określenia znane w przemyśle odzieżowym: S, M, L.  Czwartą ofertą pozostaje Formuła 4.0, czyli wprowadzona w marcu 2012 r. pierwsza w kraju oferta ryczałtowa (tzw. no-limit).

To właśnie z tych ofert skorzystać będą mogły w tym roku osoby kupujące usługi telekomu, w tym przechodzące od innych operatorów. Każda zawiera nielimitowane połączenia i wiadomości w ramach sieci Play.

Komunikowane oferty zaczynają się od 9 zł (w wersji SIM only), ale tu (nie licząc miesiąca promocji) za pakiet 200 minut  - trzeba dopłacić 10 zł. Minuty te - jak okazało się po publikacji właściwych ofert - nie są przy tym zamienne na wiadomości.

99 zł to cena za pakiet Formuła 4.0 z nielimitowanymi rozmowami na komórki, SMS-ami i MMS-ami, ale nadal bez Internetu (2,5 GB to dodatkowy koszty 20 zł) i bez połączeń na numery stacjonarne (tu cena minuty to 19 gr.).

- W 2012 roku do Play przeszło 800 tys. ludzi, a nasz udział w rynku MMP klientów indywidualnych utrzymał się na poziomie 70 proc. Chcemy utrzymać ten trend – zapowiedział Dobrzyński.  Dodał, że w jego ocenie, w 2013 r. grono osób, które skorzystają z możliwości przeniesienia numeru będzie większe niż w ubiegłym.

Według danych Telepolis.pl z sieci do sieci przeniesiono w ub.r. 1,2 mln numerów.

Ponieważ Prawo telekomunikacyjne zmienia nieco sposób przenoszenia numeru, Play zapowiedział dziś, że będzie podpisywał umowy z klientami i oferował im np. aparaty telefoniczne, na pół roku przed wygaśnięciem ich kontraktu z konkurencyjnym operatorem.

- Pracujemy nad usprawnieniami w ofercie Play Online – zapowiedział też Dobrzyński.  Jutro ze strony internetowej operatora zniknąć mają np. umowy 36-miesięczne.

- W sobotę 19 stycznia do sprzedaży trafią nowe taryfy P4 (Play), które zastąpią dotychczasowe – zapowiedział dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu telekomu ds. marketingu i sprzedaży.

Operator kieruje je do wybranych grup klientów (związanych z Play przynajmniej 3 miesiące lub przenoszących się). Deklaruje, że jego celem było uproszczenie oferty i sprawienie, że będzie bardziej przejrzysta dla użytkowników.

Pozostało 82% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy