Światowy lider w produkcji tapicerki, wyposażenia wnętrz, układów wydechowych, systemów kontroli emisji spalin, obecny w 32 krajach, też w Polsce, zakłada w latach 2009 – 2014 roczny wzrost obrotów o 12 proc. W 2014 r. zamierza więc sprzedawać swoje wyroby za 16 mld euro, wobec 9,29 mld w 2009 r. Na spotkaniu z inwestorami w Paryżu spółka zapowiedziała jednocześnie osiągnięcie 42 proc. łącznych obrotów poza Europą, podczas gdy teraz udział ten wynosi 23 proc. W Chinach chce mieć sprzedaż rzędu 1,7 mld euro.

Firma należąca w 57,4 proc. do PSA Peugeot Citroen postanowiła korzystać bardziej ze wschodzących rynków, bo w krajach rozwiniętych popyt na samochody maleje wraz z wygasaniem premii za złomowanie. W 2009 r. Faurecia straciła z powodu kryzysu 434 mln euro.