Reklama

TTV kosztuje TVN ok. 7 mln zł kwartalnie

Ok. 7 mln zł kwartalnie kosztuje TVN utrzymanie nadającego w ramach MUX I naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T kanału TTV

Publikacja: 09.08.2012 21:37

TTV kosztuje TVN ok. 7 mln zł kwartalnie

Foto: ROL

Jak przyznał Piotr Walter, wiceprezes TVN, do końca pierwszego roku nadawania (start miał miejsce 2 stycznia) stacja będzie kosztowała nadawcę co kwartał ok. 7 mln zł. To daje ok. 28 mln zł rocznie. Telewizyjna grupa nie spodziewa się też, że kanał szybko stanie się rentowny – nie stanie się to ani w tym, ani w przyszłym roku.

TVN

ma w TTV 50,55 proc. udziałów, które kupił w dwóch ruchach. Pozostałe udziały w spółce

Stavka

, ma producent telewizyjny

Reklama
Reklama

Stanisław Krzemiński

. Czy

TVN

będzie chciał dokupować od

Krzemińskiego

kolejne? – Nie mamy dziś w tej sprawie nic do powiedzenia – mówi

Reklama
Reklama

Markus Tellenbach

, prezes

TVN

. Zapewnia też, że

TVN

nie jest zainteresowany koncesjami na nadawanie kolejnych stacji w ramach multipleksów

Reklama
Reklama

DVB-T

(jesienią

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizj

i ogłosi konkurs na zagospodarowanie czterech slotów, jakie zwolnią się po zaprzestaniu nadawania stacji

TVP

Reklama
Reklama

Jak przyznał Piotr Walter, wiceprezes TVN, do końca pierwszego roku nadawania (start miał miejsce 2 stycznia) stacja będzie kosztowała nadawcę co kwartał ok. 7 mln zł. To daje ok. 28 mln zł rocznie. Telewizyjna grupa nie spodziewa się też, że kanał szybko stanie się rentowny – nie stanie się to ani w tym, ani w przyszłym roku.

TVN

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama