Właściciele Multimediów Polska nie sprzedadzą udziałów

Publikacja: 04.10.2012 14:47

Multimedia Polska

, druga pod względem liczby klientów sieć kablowa w Polsce, nie zmieni właściciela. Główni akcjonariusze technologicznego przedsiębiorstwa, czyli

Tomek Ulatowski

i

Ygal Ozechov

uznali, na bazie przeprowadzeniu przez

JP Morgan

przeglądu strategicznych opcji spółki, że

Multimedia Polska

wciąż mają dobre perspektywy rozwoju zatem wartość firmy ma szanse dalej rosnąć. „

Multimedia Polska

utrzymuje szybkie tempo rozwoju swojej działalności i spodziewa się dalszego wzrostu bazy abonenckiej, przychodów oraz zysków w 2012 roku oraz znaczącej dynamiki wzrostu w roku 2013 i kolejnych latach" – napisano w komunikacie. Firma zamierza dalej rozbudowywać oferty usług telewizji, internetu i telefonii. Nie wyklucza również zwiększania bazy abonentów poprzez dalszą konsolidacją rynku dostawców kablowych.

Sprzedaż Multimediów Polska mogła być jedną z największych transakcji kapitałowych w Polsce (nie tylko w bieżącym roku). Akcjonariusze firmy już kilka miesięcy temu wynajęli JP Morgan, żeby pomógł im wycofać się z inwestycji. Alternatywnym scenariuszem było pozyskanie inwestora finansowego, który miał objąć mniejszościowy pakiet. Wśród kandydatów do zakupu Multimediów Polska wymieniano m.in. fundusze private equity Permira, EQT, Mid Europa Partners oraz Liberty Global. Wartość transakcji szacowana była nawet na 3 mld zł (za 100-proc. pakiet). Gdy w 2011 r. Multimedia Polska opuszczały giełdowy parkiet (mają obligacje notowane na Catalyst) wartość rynkowa spółki wynosiła 1 mld zł.

Multimedia Polska

, druga pod względem liczby klientów sieć kablowa w Polsce, nie zmieni właściciela. Główni akcjonariusze technologicznego przedsiębiorstwa, czyli

Pozostało jeszcze 89% artykułu
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę