Multimedia Polska
, druga pod względem liczby klientów sieć kablowa w Polsce, nie zmieni właściciela. Główni akcjonariusze technologicznego przedsiębiorstwa, czyli
Tomek Ulatowski
i
Ygal Ozechov
Aktualizacja: 04.10.2012 14:47 Publikacja: 04.10.2012 14:47
Multimedia Polska
, druga pod względem liczby klientów sieć kablowa w Polsce, nie zmieni właściciela. Główni akcjonariusze technologicznego przedsiębiorstwa, czyli
Tomek Ulatowski
i
Ygal Ozechov
uznali, na bazie przeprowadzeniu przez
JP Morgan
przeglądu strategicznych opcji spółki, że
Multimedia Polska
wciąż mają dobre perspektywy rozwoju zatem wartość firmy ma szanse dalej rosnąć. „
Multimedia Polska
utrzymuje szybkie tempo rozwoju swojej działalności i spodziewa się dalszego wzrostu bazy abonenckiej, przychodów oraz zysków w 2012 roku oraz znaczącej dynamiki wzrostu w roku 2013 i kolejnych latach" – napisano w komunikacie. Firma zamierza dalej rozbudowywać oferty usług telewizji, internetu i telefonii. Nie wyklucza również zwiększania bazy abonentów poprzez dalszą konsolidacją rynku dostawców kablowych.
Sprzedaż Multimediów Polska mogła być jedną z największych transakcji kapitałowych w Polsce (nie tylko w bieżącym roku). Akcjonariusze firmy już kilka miesięcy temu wynajęli JP Morgan, żeby pomógł im wycofać się z inwestycji. Alternatywnym scenariuszem było pozyskanie inwestora finansowego, który miał objąć mniejszościowy pakiet. Wśród kandydatów do zakupu Multimediów Polska wymieniano m.in. fundusze private equity Permira, EQT, Mid Europa Partners oraz Liberty Global. Wartość transakcji szacowana była nawet na 3 mld zł (za 100-proc. pakiet). Gdy w 2011 r. Multimedia Polska opuszczały giełdowy parkiet (mają obligacje notowane na Catalyst) wartość rynkowa spółki wynosiła 1 mld zł.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita OnLine
Multimedia Polska
, druga pod względem liczby klientów sieć kablowa w Polsce, nie zmieni właściciela. Główni akcjonariusze technologicznego przedsiębiorstwa, czyli
Tempo odchodzenia od węgla w energetyce jest uzależnione od możliwości zapewnienia podstawy systemu, która będzie stabilizować pogodozależne źródła odnawialne do czasu uruchomienia elektrowni jądrowej. Taką rolę może pełnić gaz.
Globalny rynek technologii medycznych, wspierany przez inwestycje i nowoczesne programy, dynamicznie rośnie. Jednym z takich działań jest nabór „Ścieżka SMART” finansowany z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki. Stworzyliśmy hydrożel do hodowli komórkowych. Jest to narzędzie przydatne w badaniach nad nowymi lekami – mówi Marcin Krzykawski, prezes Real Research.
Transformacja powinna być prowadzona według planu nakreślonego na wiele lat do przodu, a nie według harmonogramu wyborczego. Powinien się w nią w jak największym stopniu angażować kapitał prywatny, by pomoc publiczna trafiała do inwestycji o największych ryzykach.
Od technologii nie da się uciec. Zamiast jednak z nią walczyć, trzeba wykorzystać możliwości, jakie one daje – zarówno samym bankom, jak i osobom korzystającym z ich usług.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
W trakcie przewodnictwa w Unii polski rząd musi przekonać kraje „27”, że tylko integrując produkcję uzbrojenia, może wygrać wyścig zbrojeń z Rosją.
Cyfrowe narzędzia to podstawa działań przedsiębiorstwa, które chce być konkurencyjne – przekonuje Orange Polska.
Obniżona po konsultacjach projektu aukcji częstotliwości 700 i 800 MHz cena wywoławcza za blok pasma wynosi 356 mln zł. Resort cyfryzacji ma już ustalenia z Ukrainą.
Trzeci kwartał br. przyniósł telekomunikacyjnej grupie wyhamowanie spadku przychodów widocznego w pierwszej połowie roku – spodziewają się biura maklerskie ankietowane przez „Parkiet”.
Play intensyfikuje działania skierowane do przedsiębiorców. Właściwa strategia i spójność działań pozwoliły firmie osiągnąć sukces, który teraz planuje powtórzyć w obszarze usług dla biznesu.
Prawo Komunikacji Elektronicznej to ustawa, która ma poprawić działanie rynku telekomunikacyjnego oraz zapewnić konsumentom lepszą ochronę. Nowe zasady wejdą w życie 10 listopada. Część osób mogła już otrzymać informacje w tej sprawie od swojego operatora. Co konkretnie ma się zmienić?
Nie jest pewne, czy Unia Europejska weźmie sobie do serca rekomendacje Mario Draghiego. Jeśli jednak to zrobi, można być pewnym, że w sektorze telekomunikacyjnym będzie skandal.
Urząd Komunikacji Elektronicznej zamknął konsultacje planu zagospodarowania cennych częstotliwości dla sieci 5G. Wziął w nich udział... jeden telekom. To jednak nie oznacza, że pasmo mało kogo obchodzi. Wręcz przeciwnie. Teraz ruch po stronie rządu.
Pierwsze nowe oferty telekomów na usługę przewodowego dostępu do internetu w połączeniu z umową krótszą niż na rok to znak, że wielkimi krokami zbliża się ważny okres handlowy m.in. dla telekomów. Co w tym roku będzie hitem okresu „back to school”?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas