Cambium Networks chce podwoić liczbę terminali w Polsce

Publikacja: 11.12.2012 11:06

- W przyszłym roku sprzedaż naszych urządzeń powinna wynieść 15-20 tys. terminali abonenckich - powiedziała podczas dzisiejszej konferencji prasowej Elwira Koszewska, regionalny dyrektor sprzedaży Cambium Networks (nadzoruje 23 kraje regionu Europy Środkowej, Wschodniej i Południowej oraz kraje byłego ZSRR). Dzisiaj w Polsce działa ok. 15 tys. terminali tego dostawcy, a realizowane są cztery nowe projekty. Celem Cambium są obroty na poziomie 5 mln dolarów rocznie.


Cambium gros sprzedaży realizuje do samorządów (niedawno jeden z jej partnerów wygrał przetarg na budowę sieci internetowej w

Sokółce

, na jej rozwiązaniach oparta jest sieć dostępowa

Kujawsko-Pomorskiej Sieci Informatycznej

) i instytucji publicznych, ale stara się rozwijać również w segmencie operatorskim.

Dostarcza m.in. system WiMaX dla Inei (4 tys. terminali), ale także dla mniejszych operatorów, m.in. Multi-IP, czy Euron. Cambium stara się o współpracę z  iNET Group, zrzeszającą ponad 200 lokalnych ISP . Elwira Koszewska przyznaje, że segmencie małych operatorów jest cena urządzeń marki Cambium. Dostawca nie chce konkurować na rynku niską ceną, a stara się raczej przekonywać atutem stabilności i wysokich parametrów.

Jego produkty dystrybuuje dwóch dużych partnerów: RRC Poland i WinnCOM, jedne duży integrator Sprint i 20 resellerów. Do końca przyszłego roku Cambium chce pozyskać jeszcze 35-40 resellerów, którzy będą realizowali wdrożenia bezpośrednio u klientów.

Cambium Networks do 2011 r. było dywizją systemów radiowych Motoroli. Dzisiaj należy do wspieranego z federalnych środków funduszu inwestycyjnego Vector Capital.

Cambium Networks chce podwoić liczbę terminali w Polsce
- W przyszłym roku sprzedaż naszych urządzeń powinna wynieść 15-20 tys. terminali abonenckich - powiedziała podczas dzisiejszej konferencji prasowej Elwira Koszewska, regionalny dyrektor sprzedaży Cambium Networks. Dzisiaj w Polsce działa ok. 15 tys. terminali tego dostawcy, a realizowane są cztery nowe projekty.
Cambium gros sprzedaży realizuje do samorządów (niedawno jeden z jej partnerów wygrał przetarg na budowę sieci internetowej w Sokółce, na jej rozwiązaniach oparta jest sieć dostępowa Kujawsko-Pomorskiej Sieci Informatycznej) i instytucji publicznych, ale stara się rozwijać również w segmencie operatorskim. Dostarcza m.in. system WiMaX dla Inei (4 tys. terminali), ale także dla mniejszych operatorów, m.in. Multi-IP, czy Euron. Cambium stara się o współpracę z  iNET Group, zrzeszającą ponad 200 lokalnych ISP . Elwira Koszewska przyznaje, że segmencie małych operatorów jest cena urządzeń marki Cambium. Dostawca nie chce konkurować na rynku niską ceną, a stara się raczej przekonywać atutem stabilności i wysokich parametrów.
Jego produkty dystrybuuje dwóch dużych partnerów: RRC Poland i WimCOM, i jedne duży integrator Sprint. Do końca przyszłego roku Cambium chce pozyskać jeszcze 35-40 resellerów, którzy będą realizowali wdrożenia bezpośrednio u klientów.
Cambium Networks do 2011 r. było dywizją systemów radiowych Motoroli. Dzisiaj należy do wspieranego z federalnych środków funduszu inwestycyjnego Vector Capital.

- W przyszłym roku sprzedaż naszych urządzeń powinna wynieść 15-20 tys. terminali abonenckich - powiedziała podczas dzisiejszej konferencji prasowej Elwira Koszewska, regionalny dyrektor sprzedaży Cambium Networks (nadzoruje 23 kraje regionu Europy Środkowej, Wschodniej i Południowej oraz kraje byłego ZSRR). Dzisiaj w Polsce działa ok. 15 tys. terminali tego dostawcy, a realizowane są cztery nowe projekty. Celem Cambium są obroty na poziomie 5 mln dolarów rocznie.

Cambium gros sprzedaży realizuje do samorządów (niedawno jeden z jej partnerów wygrał przetarg na budowę sieci internetowej w

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku