Orange Customer Service, spółka zależna grupy TP, zmniejszy zatrudnienie o 540 osób (około 9 proc. wszystkich - red.) - wynika z informacji PAP.
- Wszystkie związki zawodowe działające w TP zaakceptowały w środę porozumienie w tej sprawie - poinformował agencję Robert Materna, przewodniczący Związku Zawodowego "Błękitna Linia".
Według niego, we wtorek odbyło się spotkanie, na którym wszystkie związki zawodowe podpisały porozumienie dotyczące zmniejszenia zatrudnienia w Orange Customer Service. Wcześniej spółka planowała redukcję zatrudnienia o 760 osób.
Wszyscy zwalniani otrzymają takie same odprawy jak te, które są wypłacane pracownikom TP w ramach programu dobrowolnych odejść. Redukcje w OCS zaczną się 10 lutego.
OCS powstało z połączenia pionów obsługi klienta Centertela i TP. Zgodnie z KRS, w 2011 r. wypracowało 704 mln zł przychodów i 174 mln zł zysku netto. Zatrudnienia, z pracownikami czasowymi, ok. 6 tys. osób.