540 osób odejdzie z Orange Customer Service

Aktualizacja: 31.01.2013 21:31 Publikacja: 31.01.2013 11:10

Orange Customer Service, spółka zależna grupy TP, zmniejszy zatrudnienie o 540 osób (około 9 proc. wszystkich - red.) - wynika z informacji PAP.

- Wszystkie związki zawodowe działające w TP zaakceptowały w środę porozumienie w tej sprawie - poinformował agencję Robert Materna, przewodniczący Związku Zawodowego "Błękitna Linia".

Według niego, we wtorek odbyło się spotkanie, na którym wszystkie związki zawodowe podpisały porozumienie dotyczące zmniejszenia zatrudnienia w Orange Customer Service. Wcześniej spółka planowała redukcję zatrudnienia o 760 osób.

Wszyscy zwalniani otrzymają takie same odprawy jak te, które są wypłacane pracownikom TP w ramach programu dobrowolnych odejść. Redukcje w OCS zaczną się 10 lutego.

OCS powstało z połączenia pionów obsługi klienta Centertela i TP. Zgodnie z KRS, w 2011 r. wypracowało 704 mln zł przychodów i 174 mln zł zysku netto. Zatrudnienia, z pracownikami czasowymi, ok. 6 tys. osób.

Grupa TP nie komentuje informacji o cięciach w OCS.

Orange Customer Service, spółka zależna grupy TP, zmniejszy zatrudnienie o 540 osób (około 9 proc. wszystkich - red.) - wynika z informacji PAP.

- Wszystkie związki zawodowe działające w TP zaakceptowały w środę porozumienie w tej sprawie - poinformował agencję Robert Materna, przewodniczący Związku Zawodowego "Błękitna Linia".

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę