EE ma ponad 300 tys. klientów LTE

Publikacja: 26.04.2013 11:13

Do 318 tys. urosła liczba abonentów brytyjskiej marki EE, która operuje na pierwszej na Wyspach sieci LTE1800.  Taki wynik operator osiągnął w ciągu 5 miesięcy od startu usług. Celem na koniec roku jest 1 mln użytkowników.

EE

, to marka operatora, jaką utworzyły połączone sieci

T-Mobile

i

Orange

. Pod tymi dwoma brandami grupa sprzedaje tradycyjne usługi mobilne, ale dla LTE zdecydowała się na odrębną markę.

Analitycy uważają wyniki operacyjne EE za satysfakcjonujące, chociaż ich zdaniem tempo zdobywania klienta mogłoby być szybsze, gdyby poziom cen był atrakcyjniejszy dla konsumentów. EE utrzymuje wyraźny charakter usług LTE, jako premium w stosunku do 2G/3G. Baza abonencka rozkłada się mniej więcej po połowie pomiędzy usługi pre-paid i post-paid.

Tempo pozyskiwania klientów będzie rosło wraz z rozwojem sieci LTE, która w połowie roku ma osiągnąć 55 proc. populacji Wielkiej Brytanii, a na koniec roku 70 proc.

Do 318 tys. urosła liczba abonentów brytyjskiej marki EE, która operuje na pierwszej na Wyspach sieci LTE1800.  Taki wynik operator osiągnął w ciągu 5 miesięcy od startu usług. Celem na koniec roku jest 1 mln użytkowników.

EE

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę