HTC Polska ma nowego szefa marketingu

Publikacja: 17.04.2014 15:34

Julita Hubicka

Julita Hubicka

Foto: HTC

Julita Hubicka

objęła stanowisko marketing managera w

HTC Polska

. Odpowiedzialna będzie za komunikację produktową, jak również strategię marketingową. W zespole wraz z Hubicką pracuje

Michał Hnatkowski

, prowadzący komunikację zewnętrzną i social media, PR produktowy oraz działania związane z UEFA.

Julita Hubicka posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem marketingu handlowego w dużych korporacjach. Pracowała w Polkomtelu i PGE, gdzie była m.in. odpowiedzialna za opracowanie strategii marketingu handlowego oraz przygotowanie i wdrożenie koncepcji zmiany wizerunku sieci sprzedaży. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania „The Polish Open University" w Warszawie. Posiada dyplom MBA z zarządzania strategicznego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim, Praktycznej Psychologii Społecznej w WSPS oraz NLP z tytułem mistrza.

Prywatnie właścicielka własnej marki odzieżowej i miłośniczka crossfitu. Posiada międzynarodowy certyfikat Instruktora CrossCore, oraz uprawnienia trenera personalnego potwierdzone certyfikatem Warszawskiej Akademii Sportu.

Hubicka zajęła miejsce Agaty Cichowicz, z którą HTC Polska pożegnała się w marcu.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy