Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.11.2014 02:25 Publikacja: 06.11.2014 02:25
Rośnie liczba osób używających na co dzień smartfonów i tabletów. Banki rozwijają więc aplikacje mobilne, pozwalające korzystać z usług finansowych za pomocą tych urządzeń.
Foto: Bloomberg
Rośnie liczba osób używających na co dzień smartfonów i tabletów. Banki rozwijają więc aplikacje mobilne, pozwalające korzystać z usług finansowych za pomocą tych urządzeń. Aplikacje umożliwiają wykonanie przelewu zdefiniowanego i sprawdzenia salda na rachunku. Wiele z nich, dzięki odbiornikom GPS wbudowanym w urządzenia mobilne, pozwala na szybkie dotarcie do oddziału czy znalezienie najbliższego bankomatu. Za pomocą telefonu w wielu bankach możemy złożyć wniosek o kredyt, spłacić ratę, przejrzeć historię operacji na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon komórkowy. Można poza tym zmienić PIN, zastrzec kartę, podwyższyć limit karty kredytowej.
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas