Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 28.11.2014 08:29 Publikacja: 28.11.2014 01:32
Foto: Rzeczpospolita
Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska już po raz drugi został laureatem specjalnego wyróżnienia w konkursie Młoda Marka Sukcesu. Po raz pierwszy zdobył je w piątym roku swej obecności na rynku, w 2012 r.
Marka zadebiutowała na rynku w 2007 r. – wtedy traktowano jako jedną z wielu marek własnych, choć zdecydowanie z kategorii premium. Za projektem stała w końcu Alma – pierwsza w Polsce delikatesowa sieć z prawdziwego zdarzenia, stawiająca na towary naprawdę wysokiej jakości. Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska postawił z kolei na produkty spożywcze wytwarzane według dawnych receptur, często robione ręcznie z surowców najwyższej jakości. Firma podkreśla, że współpracuje z wieloma niewielkimi i często rodzinnymi producentami żywności. Tylko na potrzeby tej marki wyselekcjonowane gospodarstwa przygotowywały np. płatki róż czy fiołki do produkcji słodyczy.
Tempo odchodzenia od węgla w energetyce jest uzależnione od możliwości zapewnienia podstawy systemu, która będzie stabilizować pogodozależne źródła odnawialne do czasu uruchomienia elektrowni jądrowej. Taką rolę może pełnić gaz.
Globalny rynek technologii medycznych, wspierany przez inwestycje i nowoczesne programy, dynamicznie rośnie. Jednym z takich działań jest nabór „Ścieżka SMART” finansowany z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki. Stworzyliśmy hydrożel do hodowli komórkowych. Jest to narzędzie przydatne w badaniach nad nowymi lekami – mówi Marcin Krzykawski, prezes Real Research.
Transformacja powinna być prowadzona według planu nakreślonego na wiele lat do przodu, a nie według harmonogramu wyborczego. Powinien się w nią w jak największym stopniu angażować kapitał prywatny, by pomoc publiczna trafiała do inwestycji o największych ryzykach.
Od technologii nie da się uciec. Zamiast jednak z nią walczyć, trzeba wykorzystać możliwości, jakie one daje – zarówno samym bankom, jak i osobom korzystającym z ich usług.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
W trakcie przewodnictwa w Unii polski rząd musi przekonać kraje „27”, że tylko integrując produkcję uzbrojenia, może wygrać wyścig zbrojeń z Rosją.
Chociaż wśród 220 najcenniejszych polskich marek przewagę liczebną mają przedstawiciele branży spożywczej, to pod względem wartości przewodzi branża paliwowo-energetyczna na czele z Orlenem.
Wyceny najdroższych marek świata idą już w setki miliardów dolarów. To głównie efekt szybkiego wzrostu wartości znaków firmowych tych gigantów.
Pandemia to dla marek okazja umocnienia i podkreślenia swojej obecności. Przestają być neutralne etycznie, światopoglądowo, lepiej rozumieją ideę celu pozakomercyjnego, niezwiązanego ze swoim istnieniem.
Pandemia wymusiła na firmach odzieżowych i obuwniczych oszczędności i walkę o internautę. To czas dla kreatywnych.
Wśród dwunastu najcenniejszych marek połowę stanowią te z sektora paliwowo-energetycznego. Przejęcia spowodują, że wkrótce już cztery z nich będą należały do Orlenu, płockiego koncernu paliwowego.
Pomimo pandemii największe przedsiębiorstwa realizują potężne projekty i wdrażają nowe, zielone strategie.
PZU - największa grupa ubezpieczeniowa w naszym kraju wyraźnie wyprzedziła czołowe banki.
20 czołowych marek wartych jest ponad 16 mld zł. Za niemal połowę tej kwoty odpowiada lider, który nadal się umacnia.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas