Bank zwrócił klientom pieniądze ukradzione przez pracownika

Bank zwrócił ponad milion złotych klientom okradzionym przez pracownika. Zrobił to po wewnętrznym dochodzeniu, nie czekając na zakończenie postępowania karnego.

Aktualizacja: 19.02.2015 08:35 Publikacja: 18.02.2015 22:20

Gdy pracownik banku ukradnie pieniądze z kont klientów, środki klientom zwraca bank, a potem dochodz

Gdy pracownik banku ukradnie pieniądze z kont klientów, środki klientom zwraca bank, a potem dochodzi swoich roszczeń od sprawcy.

Foto: Fotorzepa/Michał Walczak

Ta historia wydarzyła się w Lublinie. W jednym z tamtejszych oddziałów Getin Banku z lokat i rachunków klientów zaczęły znikać pieniądze. Wykrył to sam bank.

– Nasze działania kontrolne, prowadzone rutynowo, wykazały, że w jednej z lubelskich placówek mogło dojść do bezprawnego przywłaszczenia przez pracownika środków należących do klientów – mówi Wojciech Sury, rzecznik Getin Banku.

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy