Reklama

Bank zwrócił klientom pieniądze ukradzione przez pracownika

Bank zwrócił ponad milion złotych klientom okradzionym przez pracownika. Zrobił to po wewnętrznym dochodzeniu, nie czekając na zakończenie postępowania karnego.

Aktualizacja: 19.02.2015 08:35 Publikacja: 18.02.2015 22:20

Gdy pracownik banku ukradnie pieniądze z kont klientów, środki klientom zwraca bank, a potem dochodz

Gdy pracownik banku ukradnie pieniądze z kont klientów, środki klientom zwraca bank, a potem dochodzi swoich roszczeń od sprawcy.

Foto: Fotorzepa/Michał Walczak

Ta historia wydarzyła się w Lublinie. W jednym z tamtejszych oddziałów Getin Banku z lokat i rachunków klientów zaczęły znikać pieniądze. Wykrył to sam bank.

– Nasze działania kontrolne, prowadzone rutynowo, wykazały, że w jednej z lubelskich placówek mogło dojść do bezprawnego przywłaszczenia przez pracownika środków należących do klientów – mówi Wojciech Sury, rzecznik Getin Banku.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Wymarzony pakiet mikołajkowy!

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Ekonomia
Model monopolu państwowego nie sprawdził się w żadnym kraju Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama