CCC już nie tylko niska cena

Infrastruktura, handel, usługi | Polska wciąż jest kluczowa, ale już 30 proc. sprzedaży to eksport

Publikacja: 12.05.2015 22:08

CCC już nie tylko niska cena

Foto: Rzeczpospolita

Wciąż mało jest w Polsce firm zbudowanych od podstaw, które stały się najpierw liderem krajowego rynku, by później z powodzeniem podbijać inne kraje. Polkowickie CCC jest jednym ze sztandarowych przykładów sukcesu polskiego przedsiębiorcy. Jego twórca i główny udziałowiec Dariusz Miłek od lat odbiera nagrody na swój pomysł na biznes.

Azja, ale i Polska

Pozostało 91% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ekonomia
Witold M. Orłowski: Słodkie kłamstewka
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Ekonomia
Spadkobierca może nic nie dostać
Ekonomia
Jan Cipiur: Sztuczna inteligencja ustali ceny
Ekonomia
Polskie sieci mają już dosyć wojny cenowej między Lidlem i Biedronką
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Ekonomia
Pierwsi nowi prezesi spółek mogą pojawić się szybko