Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2015 22:00 Publikacja: 14.06.2015 22:00
Joanna Malinowsk-Parzydło, "Jesteś marką", xxx Teresa Ziętek, Znak, Kraków 2007
Foto: Rzeczpospolita
Ale już dbałość o wizerunek, jaki budujemy u pani sprzątającej mieszkanie, niani naszych dzieci albo u stażysty w firmie (zwłaszcza gdy jesteśmy tam menedżerem), zwykle nie zaprząta nam głowy. Jeszcze mniej dbamy o uwagi rzucane w firmowej windzie, w metrze czy w salonie fryzjerskim, choć i one mogą wpłynąć na naszą reputację.
To przykłady błędów , przed którymi ostrzega Joanna Malinowska-Parzydło, autorka poradnika „Jesteś marką", która tematykę budowania osobistych marek zgłębia od lat, również w praktyce. W dodatku jest to praktyka z dwóch stron; z jednej – osoby, która z powodzeniem zbudowała własną markę eksperta, z drugiej – kogoś, kto przez lata zawodowo oceniał i wyceniał markę innych jako dyrektor personalny. Tę funkcję Joanna Malinowska-Parzydło pełniła w kilku znanych firmach, w tym w telewizyjnej grupie TVN. Telewizja jest jednym z kilku biznesów, gdzie silna osobista marka bywa często decydującym atutem (podobnie jak w polityce, filmie czy w muzyce).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas