Reklama

Wykreuj własny wizerunek

Troskę o to, by dobrze wypaść na ważnej prezentacji, branżowej konferencji czy na spotkaniu z potencjalnym pracodawcą – każdy z nas uzna za oczywistą.

Publikacja: 14.06.2015 22:00

Joanna Malinowsk-Parzydło, "Jesteś marką", xxx Teresa Ziętek, Znak, Kraków 2007

Joanna Malinowsk-Parzydło, "Jesteś marką", xxx Teresa Ziętek, Znak, Kraków 2007

Foto: Rzeczpospolita

Ale już dbałość o wizerunek, jaki budujemy u pani sprzątającej mieszkanie, niani naszych dzieci albo u stażysty w firmie (zwłaszcza gdy jesteśmy tam menedżerem), zwykle nie zaprząta nam głowy. Jeszcze mniej dbamy o uwagi rzucane w firmowej windzie, w metrze czy w salonie fryzjerskim, choć i one mogą wpłynąć na naszą reputację.

To przykłady błędów , przed którymi ostrzega Joanna Malinowska-Parzydło, autorka poradnika „Jesteś marką", która tematykę budowania osobistych marek zgłębia od lat, również w praktyce. W dodatku jest to praktyka z dwóch stron; z jednej – osoby, która z powodzeniem zbudowała własną markę eksperta, z drugiej – kogoś, kto przez lata zawodowo oceniał i wyceniał markę innych jako dyrektor personalny. Tę funkcję Joanna Malinowska-Parzydło pełniła w kilku znanych firmach, w tym w telewizyjnej grupie TVN. Telewizja jest jednym z kilku biznesów, gdzie silna osobista marka bywa często decydującym atutem (podobnie jak w polityce, filmie czy w muzyce).

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Ekonomia
Model monopolu państwowego nie sprawdził się w żadnym kraju Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama