Reklama

Przyszłością rynku mobilnego są urządzenia 2 w 1, czyli tzw. hybrydy

Tablety z funkcją dzwonienia, komputery łączące wydajność notebooka z wygodą i mobilnością tabletu – urządzenia te szybko zdobywają popularność.

Publikacja: 17.06.2015 22:00

Z raportów IDC wynika, że przyszłością rynku mobilnego są urządzenia 2 w 1, czyli tzw. hybrydy. Staj

Z raportów IDC wynika, że przyszłością rynku mobilnego są urządzenia 2 w 1, czyli tzw. hybrydy. Stając przed decyzją: tablet czy notebook, użytkownicy coraz częściej wybierają ich połączenie.

Foto: materiały prasowe

Z raportów IDC wynika, że przyszłością rynku mobilnego są urządzenia 2 w 1, czyli tzw. hybrydy. Stając przed decyzją: tablet czy notebook, użytkownicy coraz częściej wybierają ich połączenie.

– Hybrydy to stosunkowo młoda kategoria. Pojawiła się na rynku w 2013 r. i stopniowo rośnie w siłę. Wydajność notebooka, dotykowy, odłączany lub obracany wygodny ekran, mobilność tabletu, a to wszystko w cenie standardowego laptopa – mówi Stanisław Góralczyk z Intel Technology Polska. Eksperci przewidują, że w tym roku sprzedaż tabletów wzrośnie jedynie o 2,1 proc., do 234,5 mln sztuk. Przekonują, że rynek dojrzał. Tak samo jest z notebookami. Pojawiły się natomiast zalążki nowych trendów. Zdaniem analityków IDC właśnie urządzenia hybrydowe będą cieszyły się coraz większą popularnością. – Coraz częściej decyzje o zakupie urządzenia podejmujemy po analizie sposobu, w jaki będziemy z niego korzystać – tłumaczy Stanisław Góralczyk.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama