Reklama

Cyberprzestępcy czyhają na nasze błędy

Zaledwie co drugi użytkownik sprawdza przed podaniem swoich danych, czy strona jest autentyczna

Publikacja: 08.10.2015 10:12

Cykl o e-bankowości opracowano we współpracy z mbankiem

Około 60 proc. klientów używa w jednakowym stopniu bankowości elektronicznej i tradycyjnej – wynika z najnowszego raportu „Kierunek: Omnichannel. Banki w poszukiwaniu złotego środka", przygotowanego przez firmę e-point. Analitycy przeanalizowali wiele publikacji i statystyk przygotowanych w latach 2012–2015 przez czołowe firmy konsultingowe z całego świata. Efekt? Dwie trzecie klientów banków woli, aby doradzili im pracownicy oddziałów, ale jednocześnie 76 proc. badanych wykonuje zdalnie proste transakcje, takie jak przelew czy sprawdzenie salda rachunku.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama