Reklama

Cyberprzestępcy czyhają na nasze błędy

Zaledwie co drugi użytkownik sprawdza przed podaniem swoich danych, czy strona jest autentyczna

Publikacja: 08.10.2015 10:12

Cykl o e-bankowości opracowano we współpracy z mbankiem

Około 60 proc. klientów używa w jednakowym stopniu bankowości elektronicznej i tradycyjnej – wynika z najnowszego raportu „Kierunek: Omnichannel. Banki w poszukiwaniu złotego środka", przygotowanego przez firmę e-point. Analitycy przeanalizowali wiele publikacji i statystyk przygotowanych w latach 2012–2015 przez czołowe firmy konsultingowe z całego świata. Efekt? Dwie trzecie klientów banków woli, aby doradzili im pracownicy oddziałów, ale jednocześnie 76 proc. badanych wykonuje zdalnie proste transakcje, takie jak przelew czy sprawdzenie salda rachunku.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama