Reklama
Rozwiń

Mocne krajowe marki wspierają polską gospodarkę

Łączna wartość 330 najcenniejszych polskich znaków towarowych wynosi obecnie 64,7 miliarda złotych. Pierwszą trójkę zestawienia tworzą: Orlen, Biedronka i PKO Bank Polski, które w sumie są warte prawie 11 mld zł.

Aktualizacja: 26.01.2017 06:20 Publikacja: 25.01.2017 19:26

– Rozwój polskich firm i ekspansja zagraniczna jest jednym z najważniejszych filarów Strategii Odpowiedzialnego Rozwoju - napisał wicepremier Mateusz Morawiecki w liście odczytanym podczas środowej gali rankingu najcenniejszych polskich marek.

Już po raz 13. „Rzeczpospolita" przy współpracy firmy doradczej Acropolis Advisory ocenia 330 krajowych znaków towarowych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę