Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.01.2018 16:29 Publikacja: 15.01.2018 16:29
Foto: Bloomberg
Był to kolejny piąty rok wzrostu sprzedaży, Francuzi mówili w 2017 r., ze ich ambicją jest stanie się największą grupą na świecie, przed Volkswagenem i Toyotą, ale łącznie z markami Renault Samsung Motors, Dacia, Lada, Alpine, z Nissanem i Mitsubishi. W bieżącym roku grupa spodziewa się wzrostu światowego rynku o 2,5 proc., w Europie o 1 proc., w Rosji o 10, a w Brazylii, Chinach i Indiach o 5-6 proc.
- W dalszym ciągu zwiększamy wielkość sprzedaży i udział rynkowy we wszystkich regionach. Nasza strategii odnawiania gamy i ekspansji geograficznej daje wyniki. W 2018 r. będziemy kontynuować wzrost i rozwijanie sprzedaży poza Europą zgodnie z planem "Drive the future" - oświadczył dyrektor handlowy grupy Thierry Koskas.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas