Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.01.2018 16:29 Publikacja: 15.01.2018 16:29
Foto: Bloomberg
Był to kolejny piąty rok wzrostu sprzedaży, Francuzi mówili w 2017 r., ze ich ambicją jest stanie się największą grupą na świecie, przed Volkswagenem i Toyotą, ale łącznie z markami Renault Samsung Motors, Dacia, Lada, Alpine, z Nissanem i Mitsubishi. W bieżącym roku grupa spodziewa się wzrostu światowego rynku o 2,5 proc., w Europie o 1 proc., w Rosji o 10, a w Brazylii, Chinach i Indiach o 5-6 proc.
- W dalszym ciągu zwiększamy wielkość sprzedaży i udział rynkowy we wszystkich regionach. Nasza strategii odnawiania gamy i ekspansji geograficznej daje wyniki. W 2018 r. będziemy kontynuować wzrost i rozwijanie sprzedaży poza Europą zgodnie z planem "Drive the future" - oświadczył dyrektor handlowy grupy Thierry Koskas.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas