Piotr Gaweł po 10 latach przerwy w zarządzie Polkomtela

Rada nadzorcza Polkomtela (Grupa Cyfrowy Polsat) powołała do zarządu Piotra Gawła - podały dziś służby public relations operatora sieci Plus. Nie poinformowano, czym zajął się menedżer powracający do telekomu po 10 latach przerwy.

Aktualizacja: 16.01.2018 07:56 Publikacja: 16.01.2018 07:51

Piotr Gaweł po 10 latach przerwy w zarządzie Polkomtela

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

"Piotr Gaweł jest menedżerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe zdobyte w jednych z najbardziej renomowanych i największych firm w Polsce z obszaru mediów, reklamy i telekomunikacji" - przypomniano jedynie.

W 2006 r. gdy Gaweł dołączał do władz kontrolowanej przez spółki skarbu państwa, Vodafone i TDC sieci Plus (wówczas także u władzy była partia Prawo i Sprawiedliwość), menedżer przechodził do telekomu z Telewizji Polskiej gdzie odpowiadał za marketing i reklamę. W zarządzie telekomu również powierzono mu obszar marketingu i relacji z klientami. Po tym jak w 2016 r. z operatorem rozstał się Jarosław Drabarek, zwierzchnikiem działu marketingu był Tobias Solorz, prezes sieci Plus i Cyfrowego Polsatu.

Piotr Gaweł w latach 1997 - 2002 był przewodniczącym rady Poczty Polskiej, w latach 1992-2000 prezesem agencji reklamowej Lintas i Ammirati Puris Lintas.

Ostatnio kilka lat kierował Centrum Opatrzności Bożej w Warszawie, czyli instytucji zarządzającej budową obiektów takich jak Świątynia Opatrzności Bożej, czy Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego.

W 2015 roku kandydował na prezesa Telewizji Polskiej. Jak pisał wówczas "Dziennik Gazeta Prawna", jego wizja dla TVP była spójna, a Gaweł miał pomysł jak przynieść jej dodatkowy miliard złotych ze źródła innego niż abonament.

Gaweł jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

"Piotr Gaweł jest menedżerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe zdobyte w jednych z najbardziej renomowanych i największych firm w Polsce z obszaru mediów, reklamy i telekomunikacji" - przypomniano jedynie.

W 2006 r. gdy Gaweł dołączał do władz kontrolowanej przez spółki skarbu państwa, Vodafone i TDC sieci Plus (wówczas także u władzy była partia Prawo i Sprawiedliwość), menedżer przechodził do telekomu z Telewizji Polskiej gdzie odpowiadał za marketing i reklamę. W zarządzie telekomu również powierzono mu obszar marketingu i relacji z klientami. Po tym jak w 2016 r. z operatorem rozstał się Jarosław Drabarek, zwierzchnikiem działu marketingu był Tobias Solorz, prezes sieci Plus i Cyfrowego Polsatu.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Polskie monety na aukcji. 80 dukatów sprzedano za 5,6 mln złotych
Biznes
Rodzina Mulliez pod lupą sędziów śledczych
Biznes
Zły pierwszy kwartał producentów samochodów
Biznes
Szwecja odsyła Putina z kwitkiem; rosyjskie rury zatopione na dnie Bałtyku
Biznes
Apple spółką wartościową? Rekordowe 110 miliardów dolarów na skup akcji
Materiał Promocyjny
20 lat Polski Wschodniej w Unii Europejskiej