Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.01.2018 12:04 Publikacja: 17.01.2018 12:04
Foto: Flickr
Dzieje się tak dlatego, że uroki tego segmentu rynku odkryli młodzi Chińczycy urodzeni w ostatnim dwudziestoleciu minionego wieku, a więc już zarabiający wystarczająco dużo, by stać ich było na korzystanie z tych uroków. Najbardziej wzrosła sprzedaż damskiej odzieży, biżuterii, kosmetyków, butów i torebek.
W minionym roku na chińskim rynku sprzedano luksusowe towary za w sumie 142 mld juanów (22,07 mld USD), o prawie 20 proc. więcej niż w poprzednim roku. To największy wzrost od 2011 r., kiedy ten segment rynku ucierpiał na skutek spowolnienia tempa wzrostu gospodarczego, a przede wszystkim w wyniku ostrej kampanii antykorupcyjnej.
Izraelski atak na irańskie cele nuklearne pogłębia konflikt na Bliskim Wschodzie. TikTok rewolucjonizuje e-comme...
Gaz ziemny nadal pozostanie podstawowym paliwem uzupełniającym europejski, coraz bardziej zielony miks energetyc...
Wkrótce będziemy omawiać 13. pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skiero...
Ta pływająca rezydencja, o długości boiska piłkarskiego, gdzie nawet fortepian jest złoty, zostanie wystawiona n...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas