Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.09.2020 21:23 Publikacja: 13.09.2020 21:00
Tradycyjnych salonów i punktów obsługi klientów operatorów telekomunikacyjnych z roku na rok ubywa. To efekt kolejnych przejęć i cyfryzacji, która sprawia, że coraz więcej można zrobić w sieci. Według danych zebranych przez „Rzeczpospolitą" w ubiegłym roku czterem największym telekomom w kraju ubyło około 150 sklepów i w końcu grudnia prowadziły one około 3,2 tys. tzw. POS-ów (ang. point of sales). Tymczasem cztery lata wcześniej było ich ponad 3,5 tys. W tym roku sklepów też ubyło, ale dzieje się to wolniej. Epidemia i zamknięcie galerii handlowych, a wraz z nimi takich miejsc, paradoksalnie uwidoczniły zarządom i akcjonariuszom telekomów, jak ważna jest tradycyjna sieć sprzedaży.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rosyjski dyktator polecił rządowi przygotowanie wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z oprogramowania i komunik...
Dom aukcyjny Sotheby's sprzedał największy fragment Marsa, jaki znaleziono dotąd na powierzchni Ziemi. Stanowi 6...
Berlin i Londyn zacieśniają współpracę obronną, Polska odda do końca roku 350 km dróg szybkiego ruchu. Rosyjskie...
Dlaczego chce zdjąć regulacje z Orange, ile telekomy zainwestują w 5G, jaka będzie minimalna prędkość internetu,...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas