Reklama

PKN Orlen wzmacnia za granicą swoją markę

Zaangażowanie PKN Orlen w sponsoring sportowy, również w Formułę 1, i współpraca z Robertem Kubicą ma przede wszystkim wymiar biznesowy, podkreślali przedstawiciele koncernu podczas poniedziałkowej prezentacji w Warszawie teamu Formuły 1 – Alfa Romeo Racing Orlen.

Publikacja: 27.02.2020 01:00

Koncern został tytularnym sponsorem zespołu Formuly 1 Alfa Romeo Racing Orlen. Dzięki temu logotypy

Koncern został tytularnym sponsorem zespołu Formuly 1 Alfa Romeo Racing Orlen. Dzięki temu logotypy polskiej firmy widoczne są m.in. na bolidzie i strojach ekipy

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał we współpracy z PKN Orlen

Promocja Orlenu i Polski

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Biznes
Zmiana w unijnym programie SAFE? Porozumienie USA–Indie i spór UE z Chinami
Biznes
Człowiek w centrum zmian w organizacji
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Trump twierdzi, że szefowie GM i Forda podziękowali mu za cła na ciężarówki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama