PKN Orlen wzmacnia za granicą swoją markę

Zaangażowanie PKN Orlen w sponsoring sportowy, również w Formułę 1, i współpraca z Robertem Kubicą ma przede wszystkim wymiar biznesowy, podkreślali przedstawiciele koncernu podczas poniedziałkowej prezentacji w Warszawie teamu Formuły 1 – Alfa Romeo Racing Orlen.

Publikacja: 27.02.2020 01:00

Koncern został tytularnym sponsorem zespołu Formuly 1 Alfa Romeo Racing Orlen. Dzięki temu logotypy

Koncern został tytularnym sponsorem zespołu Formuly 1 Alfa Romeo Racing Orlen. Dzięki temu logotypy polskiej firmy widoczne są m.in. na bolidzie i strojach ekipy

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał we współpracy z PKN Orlen

Promocja Orlenu i Polski

Pozostało 99% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca