Reklama
Rozwiń
Reklama

Firmy będą coraz mocniej wspierać sport

Bez hojnej pomocy biznesu nie byłoby sukcesów polskich zawodników i zespołów. W tym roku może być ona najwyższa w historii.

Aktualizacja: 31.05.2021 08:26 Publikacja: 30.05.2021 21:00

Firmy będą coraz mocniej wspierać sport

Foto: Adobe Stock

W ubiegłym roku pomimo pandemii wielu odwołanych imprez sportowych i zamkniętych dla kibiców stadionów wartość kontraktów sponsoringowych realizowanych na polskim rynku przekroczyła miliard złotych. Był to wynik słabszy jedynie od zanotowanego w 2019 r. i to zaledwie o 10 mln zł – wynika z szacunków firmy Sponsoring Insight.

– Kluczowe prawa sponsoringowe niezmiennie zakontraktowane są głównie przez spółki z sektora energetycznego i paliwowego. Warto zwrócić jednak uwagę na istotny wzrost aktywności sektora finansowego, w co wpisują się kontrakty zawarte na przestrzeni ostatnich miesięcy przez PKO BP z piłkarską Ekstraklasą, PZU z Igą Świątek oraz kontrakty Banku Pekao z Polską Ligą Koszykówki i Polskim Związkiem Koszykówki – mówi Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring Insight. Dodaje, że po bardzo dynamicznym rozwoju wydatków przez ostatnie lata stabilizują się nakłady na sponsoring branży zakładów wzajemnych. Do większej aktywności wracają z kolei telekomy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama