Na początek Aston Martin udostępnia na nowym rynku trzy samochody Vantage z silnikiem V8, czteromiescowy Rapide, oraz najdroższy One-77, za który trzeba zapłacić około 4,5 mln dol. Producent poinformował, że wkrótce powiększy swoją ofertę dla indyjskich klientów o kolejne modele.
- Indie są dla nas rynkiem nowych możliwości – mówił na otwarciu salonu w Bombaju Michael Van der Sandem dyrektor handlowy Aston Martina.
W ciągu 97 lat istnienia firma sprzedała łącznie około 55 tys samochodów. Dotychczas głównymi odbiorcami tych ekskluzywnych aut byli klienci w Europie i Stanach Zjednoczonych. Teraz firma coraz badrziej zwraca się w kierunku Azji. Bill Donnalley, dyrektor sprzedaży Aston Martina poinformował, że w ciągu najbliższych pięciu lat producent chce aby jedna czwarta jego produkcji znajdywała odbiorców w Azji i na Bliskim Wschodzie. Firma nie informuje jakie są oczekiwania wobec indyjskiego rynku.
Salon w Bombaju nie będzie jedynym na terenie Indii. Do końca maja ma zostać uruchomiony jeszcze drugi w stolicy kraju New Delhi. Razem z nowootwartym dziś salonem Aston Martin posiada już 134 punktów sprzedaży w 42 krajach.