PARP ogło­si w śro­dę wy­ni­ki II Kon­kur­su „Kre­owa­nie Ju­tra". Skie­ro­wa­ny jest do au­to­rów in­no­wa­cyj­nych roz­wią­zań wdro­żo­nych w fir­mach oraz do pra­co­daw­ców, któ­rzy two­rzą w swo­ich ze­spo­łach kli­mat sprzy­ja­ją­cy kre­atyw­no­ści. Kon­kurs jest ele­men­tem kam­pa­nii PARP za­ty­tu­ło­wa­nej „Świat po­trze­bu­je two­ich po­my­słów" współ­fi­nan­so­wa­nej ze środ­ków UE w ra­mach Eu­ro­pej­skie­go Fun­du­szu Spo­łecz­ne­go.

Do te­go­rocz­nej edy­cji kon­kur­su zgło­szo­no 26 pro­jek­tów. Do­ty­czą głów­nie in­no­wa­cyj­nych urzą­dzeń, de­ta­li, ma­szyn i przy­rzą­dów, ale rów­nież apli­ka­cji in­for­ma­tycz­nych, mo­de­li i stra­te­gii za­rzą­dza­nia. Na­bór wnio­sków zo­stał ogło­szo­ny we wrze­śniu 2011 r., ale za­in­te­re­so­wa­nie by­ło tak du­że, że ter­min je­go za­koń­cze­nia – wy­zna­czo­ny na gru­dzień – prze­dłu­żo­no do stycz­nia 2012 r.

Kon­kurs „Kre­owa­nie ju­tra" ma wy­róż­niać oso­by, któ­re wpro­wa­dza­ją uspraw­nie­nia w swo­ich za­kła­dach pra­cy. Mo­gą to być roz­wią­za­nia, po­my­sły lub ini­cja­ty­wy w za­kre­sie np. tech­no­lo­gii, pro­duk­tów, pro­ce­sów czy mar­ke­tin­gu.