- Zamierzamy wejść na rynek z cydrem jeszcze w tym roku. Przeprowadziliśmy badania, które wykazały, że jest to produkt, który z pewnością znajdzie swojego lojalnego klienta, choć najlepiej będzie się sprzedawał w okresie wiosenno- letnim – mówi „Rz" Konrad Działak, dyrektor marketingu firmy alkoholowej Jantoń.
Spółka ma już odpowiednie urządzenia oraz doświadczenie. - Wiele wyrobów z naszej oferty opartych jest na bazie jabłkowej, z której powstaje również cydr. Nasze linie produkcyjne pozwalają nam też gazować napój, mamy zatem wszystko, co jest niezbędne – zapewnia Działak.
W przeszłości Jantoń specjalizował się niemal wyłącznie w produkcji win owocowych. Ich udział w sprzedaży sukcesywnie się zmniejsza na rzecz innych alkoholi, w tym win gronowych.
W 2012 roku przychody firmy mogły wzrosnąć o ponad 20 proc., do około 150 mln zł. Na wina gronowe przypadło ok. 30 proc.
W 2012 roku alkoholowa spółka wprowadziła na rynek wino gronowe Celebro. W ciągu 1 – 1,5 roku marka może, jej zdaniem, zdobyć pozycję numer dwa na polskim rynku win gronowych.