Aktualizacja: 07.09.2020 20:51 Publikacja: 07.09.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
W najbliższych latach, a nawet kwartałach, jednym z najbardziej wzrostowych biznesów Unimotu może być rynek fotowoltaiki. – W perspektywie najbliższych trzech lat grupa Unimot chce być na rynku fotowoltaiki jednym z jej liderów i brać udział w podziale całego rynku, który do roku 2050 jest oceniany na około 50 mld zł – mówi Adam Sikorski, prezes spółki.
Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest rozbudowa sieci dystrybucji sprzedaży paneli fotowoltaicznych pod marką Avia Solar. Obecnie prowadzona jest poprzez cztery kanały: własnych handlowców, stacje paliw Avia oraz współpracę z firmami Blachotrapez i Banking Retail System. Aby efektywnie realizować plan ekspansji na krajowym rynku, Unimot zdecydował się na uruchomienie własnej linii do wytwarzania paneli fotowoltaicznych. Moc planowanej linii produkcyjnej w początkowym okresie przewidywana jest na ok. 15 MW (megawaty). Następnie będzie zwiększana do docelowych 150 MW. Linia wytwórcza powstanie w Sędziszowie Małopolskim.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas