Reklama

Rośnie sprzedaż Carlsberga w Polsce

W tym roku sprzedaż trzeciego producenta piwa w Polsce powinna być o 2-3 proc. wyższa niż w 2012 r. Dobre wyniki zanotuje m.in. marka Okocim.

Publikacja: 31.10.2013 16:39

Rośnie sprzedaż Carlsberga w Polsce

Foto: Bloomberg

W efekcie wyższe mają być udziały rynkowe firmy. W 2012 roku, w ujęciu wartościowym, wyniosły 18,5 proc.

- Wyższa sprzedaż jest, m.in. zasługą dwucyfrowego wzrostu sprzedaży Okocimia, który jest sponsorem Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Dobrze przyjął się także radler pod tą marką – mówi „Rz" Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.

Dodaje, że także w 2014 roku firma chce rosnąć szybciej niż cała branża. W 2013 roku łączna sprzedaż piwa w Polsce może spaść o 2,5 – 3 proc.

W 2014 roku Carlsberg chce budować swoją pozycję w oparciu o innowacje z 2013 roku. W planach ma rozszerzenie oferty smaków radlera oraz liczby restauracji, gdzie oferuje belgijskie piwo Grimbergen (dziś sprzedaje je około 60 lokali).

Do sklepów mają także trafiać w dalszym ciągu cztery piwa sezonowe  z browaru Okocim. Do tej pory firma wprowadziła na rynek piwa Świętojańskie i Dożynkowe.

Reklama
Reklama

W drugiej połowie 2014 roku widoczne będą już także efekty rozbudowy browaru Carlsberg Polska w Sierpcu. Inwestycja będzie kosztować 187 mln zł.

Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Biznes
Biznes o cyrkularności – co mówią liderzy zmian
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama