W efekcie wyższe mają być udziały rynkowe firmy. W 2012 roku, w ujęciu wartościowym, wyniosły 18,5 proc.
- Wyższa sprzedaż jest, m.in. zasługą dwucyfrowego wzrostu sprzedaży Okocimia, który jest sponsorem Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Dobrze przyjął się także radler pod tą marką – mówi „Rz" Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.
Dodaje, że także w 2014 roku firma chce rosnąć szybciej niż cała branża. W 2013 roku łączna sprzedaż piwa w Polsce może spaść o 2,5 – 3 proc.
W 2014 roku Carlsberg chce budować swoją pozycję w oparciu o innowacje z 2013 roku. W planach ma rozszerzenie oferty smaków radlera oraz liczby restauracji, gdzie oferuje belgijskie piwo Grimbergen (dziś sprzedaje je około 60 lokali).
Do sklepów mają także trafiać w dalszym ciągu cztery piwa sezonowe z browaru Okocim. Do tej pory firma wprowadziła na rynek piwa Świętojańskie i Dożynkowe.