Koncern osiągnął rekordowy udział w rynku na poziomie 20 proc. Firma zwiększyła przewagę nad konkurentem z drugiego miejsca z 0,2 do 1,2 pkt. proc. Poprawę odnotowała cała branża segmentu komputerów. Przewidywany wcześniej przez IDC spadek sprzedaży na poziomie 4,1 proc. okazał się mniejszy niż sądzono i wyniósł tylko -1,7 proc. - Osiągnięcie 20-procentowego udziału w globalnym rynku PC to ważny kamień milowy dla Lenovo. Osiągnęliśmy go szybciej, niż zakładaliśmy. Zajmujemy 2. pozycję na rozwijającym się rynku tabletów, a wkrótce osiągniemy 3. miejsce pod względem sprzedaży smartfonów na całym świecie. Choć nasze obroty zbliżają się już do poziomu 50 mld dol., Lenovo pozostaje firmą konsekwentną i szybką w działaniu - mówi Yang Yuanqing, prezes Lenovo.