Chodzi o sprzedaży tzw. towarów okolicznościowych i sezonowych, takich jak albumy, materiały biurowe czy znicze. Produkty tego typu można spotkać na każdej poczcie. Teraz w ofercie ma znaleźć się nowy asortyment - telefony komórkowe.
- Będziemy nadal sprzedawać rzeczy około pocztowe - książki, albumy, zeszyty, materiały do pisania, a także takie rzeczy, jak kartki świąteczne, czy ozdoby na choinkę. Nasi klienci w mniejszych miastach, na wsiach, ale i w dużych aglomeracjach oczekują tego typu produktów na poczcie, więc im to dostarczamy. Będziemy nadal sprzedawać wszystko, co jest związane z komunikacją, służy komunikowaniu się między ludźmi też dlatego, że to dochodowy biznes – mówi agencji ISB Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.
Smartfony do sprzedaży mają trafić w przyszłym roku. Operator przekonuje, że aparaty i akcesoria mogłyby być dostępne w placówkach i prezentowane w atrakcyjny sposób dla klientów - w wyodrębnionej przestrzeni. – Notujemy kilkudziesięcioprocentowy wzrost obrotów w tym obszarze. Wyszliśmy z produktami poza okienka. W wielu placówkach ustawiliśmy regały z ekspozycją i zainteresowanie klientów tymi produktami jest istotnie większe – dodaje Janusz Wojtas.