Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.11.2014 07:56 Publikacja: 26.11.2014 07:56
Toyota Corolla jest jednym z hitów japońskiego koncernu
Foto: Bloomberg
Volkswagen, który w tym roku planuje sprzedanie 10 mln aut, ostro goni Toyotę, która założyła sobie wynik o 200 tys. większy. Niemcy na ten pościg zamierzają wydać do roku 2018 ponad 106 mld dol. i są już tego efekty. Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 r. Volkswagena dzieliło od Japończyków 227 tys., w tym roku 72 tys.
– Ta rywalizacja staje się coraz kosztowniejsza, bo wymaga wielkich nakładów na innowacje – przyznaje Martin Winterkorn, prezes VW.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Ceny transakcyjne mieszkań w Polsce spadają. Trump zgadza się na eksport chipów AI do Chin, a Prezydent Karol Na...
Większość Polaków nie zabezpiecza swoich smartfonów. Dzieje się tak mimo że ponad połowa z nas doświadczyła już...
Kontrowersje wokół wydatkowania środków z KPO dla branży HoReCa wstrząsnęły opinią publiczną. Wołodymyr Zełenski...
Czekamy na pojawienie się ostatecznej koncepcji systemu bezpiecznej łączności MSWiA i Exatela i mamy nadzieję, ż...
Trwają prace nad założeniami do polskiej polityki kwantowej. Dokument jest na etapie wewnętrznych konsultacji, a...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas