Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.11.2014 11:10 Publikacja: 27.11.2014 11:10
Benefit wprowadza nowe usługi i rozwija sieci klubów fitness.
Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński KK Kuba Kamiński
Flagowym produktem Benefitu jest karta Multisport. Jednak firma już od dłuższego czasu stara się dywersyfikować ofertę. Wprowadza nowe usługi i rozwija sieci klubów fitness. Teraz przyszedł czas na uporządkowanie grupy. Dlatego z Benefitu zostanie wyodrębniony nowy podmiot, który będzie działał w obszarze nowych produktów, obejmujących w szczególności MultiBenefit, MultiKafeterię oraz MultiBilet. Za ten segment będzie odpowiadał Paweł Markowski, nowo powołany członek zarządu Benefitu. Dotychczas zasiadał w zarządzie Zelmera. W latach 2008–2010 był odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii grupy, w ramach której wdrożono blisko 300 nowych produktów.
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas