Reklama

Polacy nie mają cierpliwości. Jeden błąd może przekreślić firmę

37 proc. chce rezygnować z usług firmy po jej pierwszej wpadce, 54 proc. chce zapłacić więcej za wysoki poziom obsługi.

Aktualizacja: 15.10.2020 15:58 Publikacja: 15.10.2020 15:46

Polacy nie mają cierpliwości. Jeden błąd może przekreślić firmę

Foto: AdobeStock

W efekcie jak wynika z badania SAS już ponad 60 proc. konsumentów chce zapłacić więcej za zakup lub możliwość korzystania z produktów i usług przedsiębiorstw, które zapewniają im wysoką jakość obsługi podczas pandemii.

Ogółem 34 proc. konsumentów w regionie EMEA jest gotowych skorzystać z usług konkurencji już po pierwszym złym doświadczeniu z firmą. W Polsce w tej grupie znalazło się 37 proc. respondentów, z kolei 55 proc. wszystkich badanych zrezygnuje z oferty dostawcy po 2–5 złych doświadczeniach. Ponad 61 proc. zadeklarowało, że zapłaciłoby więcej za wyższy poziom obsługi w czasie pandemii, w tym 54 proc. polskich respondentów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama