Reklama
Rozwiń

Polacy nie mają cierpliwości. Jeden błąd może przekreślić firmę

37 proc. chce rezygnować z usług firmy po jej pierwszej wpadce, 54 proc. chce zapłacić więcej za wysoki poziom obsługi.

Aktualizacja: 15.10.2020 15:58 Publikacja: 15.10.2020 15:46

Polacy nie mają cierpliwości. Jeden błąd może przekreślić firmę

Foto: AdobeStock

W efekcie jak wynika z badania SAS już ponad 60 proc. konsumentów chce zapłacić więcej za zakup lub możliwość korzystania z produktów i usług przedsiębiorstw, które zapewniają im wysoką jakość obsługi podczas pandemii.

Ogółem 34 proc. konsumentów w regionie EMEA jest gotowych skorzystać z usług konkurencji już po pierwszym złym doświadczeniu z firmą. W Polsce w tej grupie znalazło się 37 proc. respondentów, z kolei 55 proc. wszystkich badanych zrezygnuje z oferty dostawcy po 2–5 złych doświadczeniach. Ponad 61 proc. zadeklarowało, że zapłaciłoby więcej za wyższy poziom obsługi w czasie pandemii, w tym 54 proc. polskich respondentów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Linda Yaccarino rezygnuje z funkcji prezesa X po kontrowersjach z chatbotem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Rząd nie wyklucza wyłączenia X w Polsce przez skandaliczne wpisy Groka
Biznes
Norwegia wyrzuciła rosyjskich rybaków ze swoich wód. Stanowili zagrożenie
Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań