Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2020 15:58 Publikacja: 15.10.2020 15:46
Foto: AdobeStock
W efekcie jak wynika z badania SAS już ponad 60 proc. konsumentów chce zapłacić więcej za zakup lub możliwość korzystania z produktów i usług przedsiębiorstw, które zapewniają im wysoką jakość obsługi podczas pandemii.
Ogółem 34 proc. konsumentów w regionie EMEA jest gotowych skorzystać z usług konkurencji już po pierwszym złym doświadczeniu z firmą. W Polsce w tej grupie znalazło się 37 proc. respondentów, z kolei 55 proc. wszystkich badanych zrezygnuje z oferty dostawcy po 2–5 złych doświadczeniach. Ponad 61 proc. zadeklarowało, że zapłaciłoby więcej za wyższy poziom obsługi w czasie pandemii, w tym 54 proc. polskich respondentów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W wieku 59 lat zmarł Maciej Adamkiewicz, polski miliarder, chirurg i wieloletni szef spółki Adamed Pharma. Był n...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Reżyser Francis Ford Coppola sprzedaje kilka cennych przedmiotów ze swojej osobistej kolekcji. Jak podaje magazy...
Moderna poinformowała, że zrezygnuje z dalszych prac nad eksperymentalną szczepionką przeciwko cytomegalowirusow...
Rosję czeka gospodarczy wstrząs po decyzjach USA i UE o nowych sankcjach, a Indie i Chiny ograniczają handel z K...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Platformy internetowe udostępniają MŚP narzędzia, które mogą pomóc w pozyskiwaniu klientów, zwiększeniu sprzedaż...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas