Reklama
Rozwiń
Reklama

500 informatyków w call center

Spółka ITCulture chce zdominować rynek usług komputerowych.

Publikacja: 05.02.2015 11:45

500 informatyków w call center

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

W połowie lutego w Polsce ma zadebiutować nowa usługa na rynku – concierge IT. Chodzi o zdalną pomoc i rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie użytkowania pecetów, a także urządzeń mobilnych – tabletów i smartfonów. Pomysł opatentowała już polska firma iME należąca do grupy ITCulture, jednej z największych firm specjalizujących się w doradztwie informatycznym. Spółka, która do tej pory obsługiwała instytucje i duże przedsiębiorstwa sektora bankowego, ubezpieczeniowego czy farmaceutycznego (m.in. Generali, DNB Bank, a także warszawskie metro), teraz chce podbić rynek małych i średnich firm oraz klientów indywidualnych.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Reklama
Reklama