Reklama

500 informatyków w call center

Spółka ITCulture chce zdominować rynek usług komputerowych.

Publikacja: 05.02.2015 11:45

500 informatyków w call center

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

W połowie lutego w Polsce ma zadebiutować nowa usługa na rynku – concierge IT. Chodzi o zdalną pomoc i rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie użytkowania pecetów, a także urządzeń mobilnych – tabletów i smartfonów. Pomysł opatentowała już polska firma iME należąca do grupy ITCulture, jednej z największych firm specjalizujących się w doradztwie informatycznym. Spółka, która do tej pory obsługiwała instytucje i duże przedsiębiorstwa sektora bankowego, ubezpieczeniowego czy farmaceutycznego (m.in. Generali, DNB Bank, a także warszawskie metro), teraz chce podbić rynek małych i średnich firm oraz klientów indywidualnych.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Ostrzeżenie szefa NATO, eksport polskich kosmetyków i cła Meksyku na Chiny
Biznes
Nowa Jałta, czyli nieznane szczegóły planu Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Polska jest dla nas strategicznym rynkiem
Biznes
MacKenzie Scott rozdaje majątek. Była żona Bezosa przekazała ponad 7 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Bruksela pod presją, kredyty Polaków i bariery handlowe w UE
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama