Reklama

500 informatyków w call center

Spółka ITCulture chce zdominować rynek usług komputerowych.

Publikacja: 05.02.2015 11:45

500 informatyków w call center

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

W połowie lutego w Polsce ma zadebiutować nowa usługa na rynku – concierge IT. Chodzi o zdalną pomoc i rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie użytkowania pecetów, a także urządzeń mobilnych – tabletów i smartfonów. Pomysł opatentowała już polska firma iME należąca do grupy ITCulture, jednej z największych firm specjalizujących się w doradztwie informatycznym. Spółka, która do tej pory obsługiwała instytucje i duże przedsiębiorstwa sektora bankowego, ubezpieczeniowego czy farmaceutycznego (m.in. Generali, DNB Bank, a także warszawskie metro), teraz chce podbić rynek małych i średnich firm oraz klientów indywidualnych.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Indie oczyszczają Adaniego z zarzutów Hindenburga: nie było manipulacji
Biznes
Polski rynek start-upów ożyje? Potężny zastrzyk pieniędzy od PFR
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Reklama
Reklama