Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.04.2015 13:56 Publikacja: 28.04.2015 13:56
W sumie do położenia jest ok. 12,5 km nawierzchni na 4,2 km odcinku dworca i tunelu. Odpowiedzialna za montaż firma Tines stosuje tę samą technologię, co na centralnym odcinku II linii warszawskiego metra.
- Jej zaletą jest wytrzymałość, a także ograniczenie prac utrzymaniowych do minimum, co ogranicza koszty przyszłej eksploatacji. W Europie Zachodniej rozwiązania te stosowane są już od 30 – podkreśla prezes Tines, Tomasz Szuba.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rosyjskie drony ostrzelały fabrykę grupy Barlinek w Winnicy w Ukrainie. „Zbrodnicza wojna Putina przybliża się d...
BM mBanku zmieniło rekomendacje dla giełdowych studiów. Zaleca sprzedaż akcji CD Projektu i 11 bit studios. A co...
Putin nie zamierza ulegać presji ze strony Trumpa. Polska może zyskać miliardy w sektorze kosmicznym, a amerykań...
Ponad połowa polskich firm obawia się wzrostu kosztów produkcji w wyniku wyższych ceł wprowadzonych przez USA. T...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Globalny rynek kosmiczny dynamicznie rośnie. To ogromna szansa dla ponad czterystu polskich podmiotów i całej go...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas