Aktualizacja: 25.05.2015 22:00 Publikacja: 25.05.2015 22:00
Od 43 do 86 zł wahają się miesięczne abonamenty operatorów komórkowych w Polsce z uniwersalnym pakietem usług dla małych firm.
Foto: Bloomberg
Trwa wyścig operatorów komórkowych o najmniejszych i najliczniej reprezentowanych przedsiębiorców – tzw. SOHO. Nie ma miesiąca, by któryś z telekomów nie zmodyfikował oferty pod ich kątem.
W marcu nowy Jump! Pro firma pokazał T-Mobile Polska, pod koniec kwietnia – ze startem kampanii odświeżającej markę – wyszedł z propozycją Orange, a 21 maja Play. Najbliższa środa ponownie należeć będzie do T-Mobile, który zacznie promocję pakietów dla firm za 24 zł (adresowanych do dotychczasowych klientów).
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas