Aktualizacja: 01.07.2015 10:08 Publikacja: 01.07.2015 10:08
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński
Transakcja wpisuje się w strategię Dr Gerard zakładającą dalszy wzrost działalności w Polsce i za granicą oraz konsolidację rynku. Dr Gerard został przejęty w październiku 2013 r. przez fundusz private equity Bridgepoint – informuje firma w komunikacie.
– Przejęcie firmy Artur to nasz pierwszy krok w kierunku konsolidacji rozdrobnionego rynku ciastek w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki tej transakcji, skala naszej działalności zwiększy się o ok. 20% – mówi Jarosław Zawadzki, prezes Dr Gerard. – Naszym celem jest osiągnięcie w perspektywie najbliższych lat istotnej pozycji na każdym rynku w Europie Środkowo-Wschodniej, na którym jesteśmy obecni. Dotyczy to zarówno rynku krajowego, gdzie rozwijamy się od ponad dwudziestu lat, jak również Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Od lat eksportujemy tam nasze produkty, a obecnie działamy również poprzez spółki zależne, rozwijamy struktury handlowe, inwestujemy w marketing – dodaje.
Stany Zjednoczone i Ukraina podpisały przełomową umowę surowcową, Polska boryka się z demograficznym kryzysem, a...
Poprawa rentowności, wzrost przychodów ze sprzedaży i znaczące ograniczenie straty – „Rzeczpospolita” jako pierw...
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas