Aktualizacja: 07.11.2015 11:12 Publikacja: 07.11.2015 10:26
1 zdjęcie
ZobaczFoto: spółka
To nowa, globalna marka, którą Koreańczycy chcą podbierać klientów najbardziej rozpoznawalnym na światowym rynku producentom segmentu premium. Na ofertę Genesis będzie się składać 6 modeli samochodów, budowanych w oparciu o najwyższe standardy jakości i zaawansowane technologie. Auta mają wyróżniać się zarówno jakością i elegancją projektu jak i wysokimi osiągami. Jak podkreśla polski oddział koncernu – spółka Hyundai Motor Poland, auta powstaną z myślą o nowej generacji wymagających konsumentów. - Stworzyliśmy nową markę z całkowitym uwzględnieniem oczekiwań naszych Klientów, którzy szukają inteligentnych rozwiązań, pozwalających oszczędzić czas oraz praktycznych innowacji, wzmacniających satysfakcję z codziennego użytkowania samochodu - powiedział Euisun Chung, wiceprezes Hyundai Motor Company.
Od doradztwa na etapie wyboru technologii, przez budowę, po wieloletnią obsługę stacji LNG. Jarosław Patyk, wice...
W 2024 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zwolnił tempo wzrostu, choć rachunki użytkowników operatorów poszły...
Północnoamerykański oddział rosyjskiego holdingu stalowego Evraz objętego sankcjami USA dostanie się amerykański...
Wojsko podpisało umowę na zakup 24 pocisków powietrze – powietrze AIM-9L Sidewinder, które mogą być wykorzystywa...
We wtorek 1 lipca rozpoczyna się w Warszawie trzydniowy Kongres Statystyki Polskiej. W programie m.in. wykorzyst...
Nowy budżet Unii może być mniej korzystny dla Polski. Niemcy krytykują brak postępów w rozmowach z USA. Kanada w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas