Luksusowe marki hotelowe przyjmą mniej zamożnych gości

Nową markę hotelową wprowadza na polski rynek sieć Starwood Hotels & Resorts.

Publikacja: 25.11.2015 10:17

Luksusowe marki hotelowe przyjmą mniej zamożnych gości

Foto: 123rf.com

W Warszawie zaplanowano budowę hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów. Będzie to pierwszy obiekt w tej dzielnicy działający pod międzynarodowym brandem. Umowę dotyczącą uruchomienia hotelu Starwood podpisał ze spółką Mokotów Business & Airport Hotel.

Four Points by Sheraton zostanie otwarty w czwartym kwartale 2018 roku. Hotel będzie miał 192 pokoje, dwie restauracje, centrum fitness i sale konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 500 metrów kwadratowych. Jego lokalizacja umożliwi szybki dojazd zarówno do centrum miasta, jak i na lotnisko Chopina.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni